2011- ogłoszenie o przetargu- Zagospodarowanie terenu wokół budynku wielofunkcyjnego w Kosorowicach
Zagospodarowanie terenu wokół budynku wielofunkcyjnego w Kosorowicach
Numer ogłoszenia: 144380 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarnowopolski.pl
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających przedmiotow związanych z robotami drogowymi stanowiącymi przedmiot zamówienia do 50 % zamówienia podstawowego.
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Spełnia/nie spełnia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Spełnia/nie spełnia
-
-
III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Spełnia/nie spełnia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Spełnia/nie spełnia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Spełnia/nie spełnia
-
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6 46-050 Tarnów Opolski.
- Formularz.doc
- projekt umowy remont pzp.doc
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.doc
- Wykaz wykonanych robót budowlanych.doc
- Zalacznik nr 7 do SIWZ - oswiadczenie o spelnieniu warunkow udzialu w postepowaniu.doc
- Zalacznik nr 8 do SIWZ - oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania.doc
- OPIS PRZEDMIARU.pdf
- OPIS TECHNICZNY.pdf
- PRZEDMIAR ROBÓT.pdf
- RYS. 1 - MAPA POGLĄDOWA.pdf
- RYS. 2 - ZAGOSPODAROWANIE TERENU.pdf
- RYS. 3 - UKŁAD NAWIERZCHNI + ODWODNIENIE.pdf
- RYS. 4 - PRZEKRÓJ CHARAKTERYSTYCZNY.pdf
- RYS. 5 - WPUST + STUDNIA CHŁONNA.pdf
- RYS. 6 - DOKUMENTACJA FOTOGRAFICZNA 1.pdf
- RYS. 7 - DOKUMENTACJA FOTOGRAFICZNA 2.pdf
- RYS. 8 - DOKUMENTACJA FOTOGRAFICZNA 3.pdf
- RYS. 9 - DOKUMENTACJA FOTOGRAFICZNA 4.pdf
- SPECYFIKACJA TECHNICZNA.pdf
- odpowiedź na zpytanie .pdf
Tarnów Opolski, 16.06.2011.
GT.271.06.2011
Wyjaśnienie dot. latarni ulicznych
W związku z niewyczerpującym opisem lamp – latarni ulicznych w przetargu nieograniczonym pn: „Zagospodarowanie terenu wokół budynku wielofunkcyjnego w Kosorowicach”. Wyjaśniamy, iż Zamawiającemu chodziło o lampy solarne parkowo – ogrodowe dwuramienne pokryte powłoką antykorozyjną, F100 o wysokości słupa od 3 -4,5 m. odpowiednio usadowionego. Czas pracy lampy od 8-10 h/dzień. Źródło światła – 2 szt. po 9 W świetlówka LED jako opcja. Wyłącznik zmierzchowo – programowalny. Akumulator 2 szt po 80 Ah/12V.
Tarnów Opolski, 29.06.2011 r.
GT.271.06.2011
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Gmina Tarnów Opolski, ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski
Działając na zasadzie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Zagospodarowanie terenu wokół budynku wielofunkcyjnego w Kosorowicach”
wybrano ofertę złożoną przez:
Przedsiębiorstwo Remontowo – Budowlane MAR – BUD ul. Moniuszki 19, 48-100 Głubczyce
Uzasadnienie wyboru:
Wybrany Wykonawca oferuje najkorzystniejszą cenowo ofertę (kryterium oceny – cena). Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, oferta nie podlega odrzuceniu, cena ofertowa nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia (260 000,00 zł)
Ponadto informujemy, iż w przedmiotowym postępowaniu złożyli oferty następujący Wykonawcy:
Lp.
|
Nazwa i adres Wykonawcy |
Cena oferty (z VAT) zł. |
Kryterium oceny oferty – „cena oferty” Ilość punktów |
1. |
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego „TECHMES” inż. Mariusz Sokołowski Biskupice 13, 46-331 Radłów |
213 565,78 |
73,95 |
2. |
Zakład Produkcyjno – Handlowo-Usługowy „ZAKS” Andrzej Zakrzewski ul. J.Cygana 4, 45-131 Opole |
246 535,95 |
64,06 |
3. |
K+D Budownictwo Sp. z o.o. ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice |
183 669,14 |
85,98 |
4. |
GABART s.c. Artur Hurek, Gabriela Hurek ul. Stawowa 41 47-180 Izbicko |
212 986,38 |
74,15 |
5. |
Zakład Produkcyjno – Usługowo – Handlowy ‘BET – BRUK” Zbigniew Bryś , Pl. Niepodległości 1, 42-700 Lubliniec |
193 894,44 |
81,45 |
6. |
P.U.H.”DOMAX” Arkadiusz Mika ul.Grabińska 8 42-283 Boronów |
171 775,75 |
91,94 |
7 |
Spółdzielnia SUR PRÓSZKÓW ul. Kościuszki 23 , 46-060 Prószków |
185 416,97 |
85,17
|
8 |
Zakład Remontowo – Usługowy „DOMEK” Barbara Chwołka ul. Walki Młodych 68, 63-600 Kępno |
221 500,80 |
71,30
|
9 |
Przedsiębiorstwo Remontowo – Budowlane MAR – BUD ul. Moniuszki 19, 48-100 Głubczyce |
157 922,58 |
100 |
10 |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „GREMBUD” ul. Akacjowa 69, 45-434 Opole |
232 470,00 |
67,93
|
1.Wybrany wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 obowiązującej ustawy - Prawo zamówień publicznych t.j.w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art.27 ust.2, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Podstawę prawną dokonanego wyboru stanowi art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2. Żadna ze złożonych ofert nie została odrzucona - -wszystkie złożone oferty spełniały wymagania SIWZ, żaden z wykonawców nie podlegał wykluczeniu
3. Jeżeli interes prawny uczestników postępowania doznał lub mógł doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy – przysługują im określone w dziale VI ustawy – Prawo zamówień publicznych środki ochrony prawnej.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144380 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnów Opolski, ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski, woj. opolskie, tel. 77 4644282, faks 77 4644282.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wokół budynku wielofunkcyjnego w Kosorowicach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wokół wielofunkcyjnego budynku w Kosorowicach zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do SIWZ polegające na: - rozwiązaniu układu komunikacyjnego wokół budynku - dowiązaniu projektowanego układu do nowopowstającego terenu parkowego - utwardzeniu istniejącej nawierzchni placu z jej odwodnieniem - utwardzeniu istniejącej nawierzchni ciągów pieszych Roboty drogowe nawierzchniowe: - korytowanie powierzchni - 1099 m2 - utwardzenie nawierzchni placu z kostki betonowej 10x20x8 na podbudowie z tłucznia kamienia łamanego gr.20 cm - 880 m2 - utwardzenie powierzchni ciągów pieszych kostką betonową 10x20x6 na podbudowie z tłucznia kamienia łamanego gr.10 cm - 219 m2 - krawężniki na podbudowie z betonu C12/15 - 220 mb - obrzeża betonowe na podbudowie z betonu C12/15- 170 mb - tereny zielone - 256 m2 Ponadto należ wykonać odwodnienia powierzchni: - Koryto ściekowe betonowe 30x10,5x50 - 54 mb - Studnie chłonne dn 1000 mm - 4 szt - Wpusty drogowe dn 450 mm - 4 szt - Przykanaliki dn 200 mm - 6 mb..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.31.20-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot niniejszego zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - w ramach działania 413- Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju- w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania - Odnowa i rozwój wsi - objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane MAR - BUD, ul. Moniuszki 19, 48-100 Głubczyce, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210511,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 128392,34
-
Oferta z najniższą ceną: 128392,34 / Oferta z najwyższą ceną: 200435,73
-
Waluta: PLN.
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Aneta Labisz |
Data wytworzenia: | 2011-06-17 |
Tarnów Opolski: Zagospodarowanie terenu wokół budynku wielofunkcyjnego w Kosorowicach.
Numer ogłoszenia: 195560 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane