Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 4 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Nabór z dnia 25.01.2017 na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. płac w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim

Informacja o wynikach naboru

Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej
46 – 050 Tarnów Opolski
ul. Dworcowa 4

podinspektor ds. płac

............................................................................................
(określenie stanowiska urzędniczego)
 

Kierownik Biura Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze , w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim do zatrudnienia na stanowisko podinspektora ds. płac

wybrana została  Pani  Anna Śmieszek  zamieszkała w Tarnowie Opolskim.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Anna Śmieszek spełnia  wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, co stwierdzono  w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oraz w wyniku analizy złożonych dokumentów.

 


Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. płac w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim

Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej
ul. Dworcowa 4
46 - 050 Tarnów Opolski

Kierownik Biura Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Podinspektor
nazwa stanowiska pracy
w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim na stanowisko ds. płac

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, tj. brak skazania prawomocnym wyrokiem Sądu za umyślne przestępstwo ścigane oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia.
  5. wykształcenie wyższe
  6. wykształcenie średnie i co najmniej 2 – letni staż pracy.
     
  7. Wymagania dodatkowe:
    1. wykształcenie ekonomiczne lub administracyjne
    2. znajomość przepisów prawnych, a w szczególności ustawy:
  1. Zakres wykonywanych zadań:
    1. prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej nauczycieli i pozostałych pracowników administracji i obsługi placówek oświatowych oraz pracowników Biura,
    2. obliczanie podatku od wynagrodzeń, zasiłków oraz sporządzanie informacji i deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    3. sporządzanie przelewów do list płac i zasiłków,
    4. wydawanie zaświadczeń dot. wynagrodzeń i zasiłków,
    5. przygotowanie dokumentacji ZUS za pomocą programu „Płatnik” oraz przekaz elektroniczny do ZUS,
    6. prowadzenie spraw związanych z podatkiem dochodowym osób fizycznych – naliczanie, rozliczanie, prowadzenie dokumentacji dla osób wymienionych w podpunkcie a) niniejszego zakresu,
    7. przygotowywanie sprawozdań, w tym sprawozdań statystyki publicznej, zgodnie z wykonywanymi czynnościami,
    8. wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika jednostki.
       
  2. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    1. praca w budynku Urzędu Gminy w Tarnowie Opolskim przy  ul. Dworcowej 4, na parterze (brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych),
    2. praca w wymiarze 1 etatu, siedząca, biurowa, umysłowa, samodzielna,
    3. praca wymaga współpracy z innymi urzędami i instytucjami,
    4. obsługa komputera do 7 godzin dziennie oraz obsługa urządzeń biurowych.
       
  3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

  1. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys (CV),
    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania pod ogłoszeniem o naborze),
    4. kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
    5. kopia dokumentu poświadczającego staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie),
    6. kopia dowodu osobistego,
    7. oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną  (do pobrania pod ogłoszeniem o naborze), że:
  1. Termin i miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. płac w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim” w terminie do dnia 09.02.2017 r. (decyduje data wpływu do BOOS) na adres Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim, ul. Dworcowa 4, 46 – 050 Tarnów Opolski.

Dokumenty, które wpłyną do Biura po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.

Informacja o naborze oraz wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tarnowopolski.pl) oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolskim.

                                                                             Kierownik Biura Obsługi Oświaty Samorządowej
                                                                                            w Tarnowie Opolskim

ZAŁĄCZNIKI:

                                    

Wersja XML