Świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych z dnia 24.07.2017
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 27/02/2018
Adres strony internetowej (url): www.bip.tarnowopolski.pl
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest: 27/02/2018
W ogłoszeniu powinno być: 28/08/2017
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 3
W ogłoszeniu jest: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
W ogłoszeniu powinno być: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 3
W ogłoszeniu jest: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
W ogłoszeniu powinno być: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 3
W ogłoszeniu jest: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
W ogłoszeniu powinno być: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 556756-N-2017
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.tarnowopolski.pl
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych w Opolu, w których realizują obowiązek szkolny lub obowiązek nauki
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 34309.31
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: GM Consulting Marcin Groszek
Email wykonawcy: marcingroszek@o2.pl Adres pocztowy: Małgorzaty 9 Kod pocztowy: 45-680 Miejscowość: Opole Kraj/woj.: opolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 195
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 540 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych w Krapkowicach, w których realizują obowiązek szkolny lub obowiązek nauki
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 32032.41
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 185
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 486 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych znajdujących się na terenie gminy Tarnów Opolski
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 186813.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Transport-Usługi Mateja Józef
Email wykonawcy: Adres pocztowy: św. Marcina 21 Kod pocztowy: 46-050 Miejscowość: Tarnów Opolski Kraj/woj.: opolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1132.92
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 985 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1404 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zawiadomienie z dnia 11.08.2017r. o wyborze oferty dotyczącej świadczenia usług w zakresie dowożenia uczniów zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych.pdf
Ogłoszenie nr 556756-N-2017 z dnia 2017-07-24 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.tarnowopolski.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.tarnowopolski.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej (forma dokumentu)
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych, w których realizują obowiązek nauki wraz z zapewnieniem opiekunów w roku szkolnym 2017/2018
Numer referencyjny: Oś.271.01.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenia uczniów zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych, w których realizują obowiązek nauki wraz z zapewnieniem opiekunów w roku szkolnym 2017/2018” Część I Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych w Opolu, w których realizują obowiązek szkolny lub obowiązek nauki Część II Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych w Krapkowicach, w których realizują obowiązek szkolny lub obowiązek nauki Część III Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski, do placówek oświatowych znajdujących się na terenie gminy Tarnów Opolski Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na więcej niż jedną część. Dowóz odbywa się w dni nauki szkolnej Dowóz odbywa się zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego rozkładem jazdy (ilość kilometrów oraz orientacyjna liczba dowożonych dzieci znajdują się w załączniku nr 7 do SIWZ) w dniach rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych, w przypadku odpracowania przez szkoły zajęć w soboty lub dni, w których odbywają się w szkole egzaminy itp. Przewóz odbywać się będzie zgodnie z odrębnym, ustalonym w porozumieniu z Dyrektorami poszczególnych szkół przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego, rozkładem jazdy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna, którego zadaniem będzie sprawowanie opieki nad uczniami w czasie przewozu oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniów z pojazdu. Opiekunowie i kierowca muszą być przeszkoleni w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Przewozy uczniów muszą się odbywać wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1260). Pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób, muszą posiadać ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny - Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów. W przypadku wystąpienia zimowych warunków atmosferycznych pojazdy z ogumieniem zimowym oraz ogrzewaniem, ponadto wykonawca będzie dbał o to, aby stopnie wejściowe do pojazdu nie były śliskie i nie zalegał na nich lód. Pojazdy zapewniające niezbędne bezpieczeństwo i komfort jazdy muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Usługa odbywać się będzie zarówno na drogach utwardzonych i gruntowych – oferenci zobowiązani są do zapoznania się ze wskazanymi trasami przejazdu przed złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązani są do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej. Liczba autokarów powinna być dostosowana do liczby dzieci. Każde dziecko oraz opiekun musi mieć zapewnione miejsce siedzące. Ostateczna liczba uczniów może ulec zmianie. Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną trasy – w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach oraz ilość dowożonych uczniów i dostosować je do posiadanego taboru, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. W przypadku awarii pojazdu w trakcie realizacji usługi, Wykonawca ma obowiązek zapewnić podstawienie pojazdu zastępczego ( o parametrach nie gorszych) na czas usunięcia awarii. Czas ewentualnego podstawienia pojazdu zastępczego ma być zgodny z czasem podanym przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. 1666).
II.5) Główny kod CPV: 60172000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
60130000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia na podst. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zakres tego zamówienia obejmować będzie ok. 10 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielone zostanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy tego zamówienia. Warunki, na jakich zostaną udzielone te usługi: Zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację, Umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie złożonego przez Wykonawcę formularza ofertowego, Ceny jednostkowe za poszczególne pozycje nie będą mogły być wyższe niż ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba że Wykonawca uzasadni ich wzrost, Wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji, Kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak w zamówieniu podstawowym, Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do zapisów w umowie zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-06-30
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje: - aktualną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. w transporcie drogowym (Dz. U. 2016 r., poz. 1907 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonywał lub wykonuje usługi polegające na regularnym transporcie osób do szkół o wartości min. 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) dla części I i II zamówienia pn. „Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych, w których realizują obowiązek szkolny lub obowiązek nauki” oraz min. 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) dla części III zamówienia pn. „Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski, do placówek oświatowych znajdujących się na terenie gminy Tarnów Opolski” (zał. Nr 4 do SIWZ)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada aktualną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. w transporcie drogowym (Dz. U. 2016 r., poz. 1907 z późn. zm.) zgodnie w wymogiem określonym w Rozdziale 3 pkt. 3.1.1 2) Załącznik nr 4 - wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - zgodnie w wymogiem określonym w rozdziale 3 pkt. 3.1.2 3)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidywane zmiany umowy: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany: a) obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części usług przewozowych, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: • wskazanie usługi, której ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, • zgoda obu stron, • zmiany te muszą być korzystne dla Zamawiającego, b) obniżenie wartości umowy w przypadku usług przewozowych zamiennych, wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych w formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: • wskazanie usług przewozowych zamiennych, w przypadku zmian organizacji pracy szkoły, które ze względów ekonomicznych mogą być wykonane, • zgoda obu stron, • zmiany te muszą być korzystne dla Zamawiającego, c) zmiany terminu wykonania umowy. Warunki takiej zmiany są: • wystąpienie zdarzeń lub okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które uniemożliwiają terminową realizację zadania. W szczególności zdarzenia te obejmują jedną z poniższych przyczyn: o zmiana organizacji pracy szkoły, o niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające organizację nauczania w ustalonych kalendarzem roku szkolnego dniach zajęć, o konieczność odpracowania dni nauki w innych dniach niż ustalonych w kalendarzu roku szkolnego, • zgoda obu stron umowy, • zmiany te ze względów ekonomicznych muszą być korzystne dla Zamawiającego. 2. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w umowie o której mowa w ust. 1, zmiany te muszą być wprowadzone po uzgodnieniu stron umowy, w formie pisemnego aneksu. 3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian zgodnie z art. 144 ustawy o zamówieniach publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-01, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych w Opolu, w których realizują obowiązek szkolny lub obowiązek nauki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4, 60130000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
termin płatności | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych w Krapkowicach, w których realizują obowiązek szkolny lub obowiązek nauki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4, 60130000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
termin płatności | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Dowożenie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych znajdujących się na terenie gminy Tarnów Opolski |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4, 60130000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
termin płatności | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Kierownik
Maria Bochańska