Ogłoszenie o przetargu na remont i przebudowę oswietlenia ulicznego na terenie gminy Tarnów Opolski wraz z finansowaniem wykonanej inwestycji- UNIEWAŻNIONY
Rzecz: Remont i przebudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy
Tarnów Opolski wraz z finansowaniem wykonanej inwestycji
Numer ogłoszenia: 204803-2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: URZĄD GMINY W TARNOWIE OPOLSKIM
UL.DWORCOWA 6
46-050 TARNÓW OP.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowopolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Tarnów Opolski wraz z finansowaniem wykonanej inwestycji
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie nie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, a następnie umożliwienie Zamawiającemu spłaty kosztów za wykonane roboty w ratach kapitałowych przez okres do 120 miesięcy licząc od daty wystawienia faktury.
Zakres rzeczowy wykonania przedmiotu zamówienia.
1. Wymiana opraw i źródeł światła zgodnie z doborem oraz dokumentacją przebudowy oświetlenia w ilości 837 szt punktów świetlnych, z podziałem na:
a) oprawy o mocach :
150W - 114 szt.
100W - 134 szt,
70W - 589 szt,
b) źródła światła:
150 W - 114 szt,
100 W - 134 szt,
70 W - - 589 szt,
2. Wymiana przewodów zasilających 837 szt X 5 mb ( YDY 2X2.5 750V) oraz zacisków prądowych Al.-Cu SM1.11 - 1556 szt oraz SL11.11 – 118 szt. dla opraw na sieci napowietrznej.
3. Wymiana zabezpieczeń 837 szt.na izolowane BZO 02 z wkładkami BiWts 6A
4. Wymiana wysięgników jednoramiennych na nowe ocynkowane w ilości 837 szt. Wysięgniki należy połączyć metalicznie z przewodem zerowym linii napowietrznej linką izolowaną AL. 25mm
5. Malowanie wysięgników farbą ochronna do metalu ocynkowanego koloru szarego
6. Wymianę 12 szt. sterowników oświetlenia na PSO -02
7. Uzupełnienie w ramach istniejącego systemu zasilania 25 szt kompletnych stanowisk oświetleniowych ( 10x100W, 10x 70W, 5x150W).
8. Zdemontowane oprawy, wysięgniki oraz lampy rtęciowe i sodowe wykonawca przekaże na podstawie protokołu zdania i odbioru odpadów do magazynu właściwego terenowo Rejonu Energetycznego w celu utylizacji.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również sfinansowanie wykonanych robot przez wykonawcę w sposób umożliwiający ich spłatę przez Gminę z uzyskanych oszczędności w zużyciu energii elektrycznej po wykonaniu przebudowy, na warunkach określonych w rozdziale 5 SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 66.00.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 3 miesiące
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: 20.000 zł wnoszone przed składaniem ofert.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału :
1) ) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z przepisami art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ),
2) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie :
1. wykażą i udokumentują ( referencje) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 900.000.00 zł każda,
2. dysponują osobami, które mogą być wyznaczone do pełnienia funkcji :
- Kierownika Budowy – z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem,
- Kadra przewidywana do kierowania budową ( kierownik budowy) musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r – zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
3. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. robotnicy o specjaliści instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych potwierdzone zaświadczeniem SEP
4. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, a w szczególności 2 podnośnikami samojezdnymi lub ciągnionymi, środkami transportu ciężarowego i dostawczymi – po 1 szt
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie :
1. osiągnęli w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres – przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 500.000 zł. rocznie,
2. posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie co najmniej podstawowym - min. suma ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż 150.000 zł
4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które
wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
następnie składać ofertę muszą wykazać, że :
- każdy z osobna :
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
- posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,
- posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej,
-wspólnie muszą wykazać, że :
- posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ),
- dysponują odpowiednim sprzętem technicznym,
- dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia,
- posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia,
- posiadają możliwość wykupu wierzytelności przez Bank,
- przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że :
posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego,
Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób ( krótki opis doświadczeń zawodowych ) oraz przewidywanych dla nich funkcji w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego.
5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca.
6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 900.000.00 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
7. Rachunek zysków i strat za lata obrotowe 2005 i 2006 lub inny dokument określający obroty, zysk - za lata 2005r i 2006r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku :
a) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Kopie dokumentów muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem”
przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.
W przypadku złożenia oferty równoważnej należy dołączyć dokumenty opisane w punkcie . OFERTA RÓWNOWAŻNA.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.1.2) nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15/11/2007 godzina 10.15
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załaczniki:
Dokumentacja- obliczenia fotometryczne.zip
Dokumentacja -deklaracja ce 5na 392.pdf
Dokumentacja - tłumaczenie zwrotów anglojęzycz.Dokumentacja - tłumaczenie zwrotów anglojęzycznych
Dokumentacja - ST Siteco.doc
Dokumentacja - inwentaryzacja.xls
Dokumentacja - dobór zabezpieczeń.xls
Dokumentacja - deklaracja MASTER SON-T PIA Plus.pdf
Dokumentacja - deklaracja ce 5na 393.pdf
Dokumentacja - STWiOR.DOC
Dokumentacja-metryka przedmiaru.doc
Dokumentacja- opis techniczny.doc
PRZEDMIAR.doc
Przedmiar robót modernizacji oświetlenie wersja w pdf.pdf
SIWZ - remont oświetlenia Tarnów Opolski...doc
Podmiot udostępniający: | wpisz nazwę podmiotu |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | wpisz imię i nazwisko |
Data wytworzenia: | wpisz datę (rok-miesiąc-dzień) |